Translate

vineri, 18 octombrie 2013

JOCURI PREFERATE

    Suntem copii şi ne place foarte mult să ne jucăm. Dintre jocurile îndrăgite de noi, enumerăm: "Ursul doarme şi visează", "Podul de piatră s-a dărâmat!", "Am scăpat în fântâniţă!", "Ghiceşte ce facem noi!", "Deschide urechea bine!" etc.
    De asemenea, iubim mult jocurile de mişcare, jocurile cu text şi cânt: "Bate vântul frunzele!", "Bat din palme: clap, clap, clap!", "Ţăranul e pe câmp!", "Am pierdut o batistuţă!", "Vine trenul!" etc.
    Considerăm că am învăţat multe lucruri frumoase de când am sosit pentru prima dată la gradiniţă, deşi nu a trecut mult timp de atunci! Ne place foarte mult la grădi, chiar dacă suntem foarte mici, iar unii dintre noi chiar refuzăm să mergem acasă la ora prânzului! Dorim să învăţăm lucruri noi şi în continuare, avem timp suficient! Avem planuri MARI!!! Dumnezeu să ne ajute, să fim sănătoşi şi să putem realiza tot ceea ce ne-am propus!
       "Fără Dumnezeu nimic nu e posibil!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu