Translate

joi, 17 octombrie 2013

CORPUL MEU

     Săptămâna aceasta am învaţat lucruri noi despre corpul nostru: care sunt părţile componente ale corpului uman, care sunt organele de simţ (ochi, nas, gură, urechi, mânuţe), cum trebuie să avem grijă de corpul nostru (ne spălăm pe mâini/pe faţă/ pe dinţi, ne pieptănăm, facem gimnastică de înviorare în fiecare dimineaţă). Am desfăşurat diverse activităţi: desen, pictură, activitate practică, semne grafice, gimnastică, jocuri de mişcare, jocuri de percepţie etc. Pentru aprofundarea cunoştinţelor am încercat să învăţăm şi câteva cântece şi poezii legate de tema noastră (Corpul meu).

                                                                 POEZII



           SIMŢURILE

EU CU OCHII DRAGI COPII,
VAD PAPUSI SI JUCARII.
CU URECHILE, ORICAND,
AUD FIECE CUVANT.

LIMBA SI CU CERUL GURII
IMI SPUN GUSTUL PRAJITURII,
IAR CU NASU-ADESEORI
SORB PARFUMUL TOT DIN FLORI.




           APA RECE
                               de Mihai Negulescu

Cu sapun ma spal
Si cu apa rece...
Ne-ndurat, clabucul
Printre gene trece.
 

Dar, de-acolo, somnul
Iute o sa plece!
Caci daca ma spal
Sun vioi cat zece...
  

                                             CÂNTECE

 


    Degetul mare pleaca la plimbare
                     
                Degetul mare
                Pleaca la plimbare,
                Aratatorul
                Aduce bastonul,
                Mijlociul
                Duce pardesiul,
                Inelarul
                Aduce fularul,
                Degetul  mic
                Nu duce nimic
                Fiindca este cel mai mic / bis



                FAMILIA

Acesta e tata, bun si pretios,
Aceasta e mama, exemplu frumos

Fratele cel mare merge la scoala
Sora mijlocie cu papusa-n poala

Sora cea mica la mama alearga
Acestia formeaza familia intreaga.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu